loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 871 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)



کروس:
دستام خالیه ، آسمونم آبیه
من همیشه خوشالم ، زندگیم چون عالیه
شب تا صبح من بیدارم ، همه میگن که بی عارم
زندگی‌ به کاممه ، چون من یه مرد خوشالم
[ x2 ]



ورس 1:
دوباره صبح شد بیمارم // تا لنگه ظهر میخوابم
با دودِ سیگارم // زندگی‌ میکنم کارم
میکنم چون مهندسمُ // پس تو حرف مف‌‌ نزن چون
یک مرد خوشالم // به همتون پُز دادم
یک گوشه ای راحتُ // نشستم از روی عادتُ
دخترا بهم میگن ، بریم یک جا که با هم
دست کنم توی کمرِ داغت // نگام به ساقه پاتِ
بذا تا صاف و ساده // بگم من یک خانواده
دارم بدرود ، چون امروز // میرم من پیش بهروز
یک قلیون بده زود // تا ریه ها بازشه بخونم
از یه مرد خودخواه // با زندگی‌ِ دشوار
دلم قفلِ پاهام کلیدِ ، ولی‌ روحم همیشه خوشحال


کروس:
دستام خالیه ، آسمونم آبیه
من همیشه خوشالم ، زندگیم چون عالیه
شب تا صبح من بیدارم ، همه میگن که بی عارم
زندگی‌ به کاممه ، چون من یه مرد خوشالم



ورس 2:
بعد از ظهر یه تیپ یه پیرهن // میپوشم پیشش میرم
میدونم میگه بی‌ من // نمیمونه من اینو دیدم
از نگاشم اینو میگم // یک بستنی میهن
دستمون ، باهم میریم ، به سمت خونه دیگه دیرِ
وقت شام مادرم // غذا میاره تا منم
بشینم کناره خواهرم // شکم پر شه تا شبم
کنار پنجره بایستم // یا برم پشتِ میزم
بشینم بزنم پیانو // بده بزنم اون گیتارُ
خنده‌ ها‌ی روی لبه مادرمُ دوس دارم
مردِ گندم ولی‌ میکنم خودمُ واسش لوس بازم
یک زندگی‌ عالی‌ // وای چه آسمون صافی
میریم به سمت شادی // چونکه ما همه خشحالیم


کروس:
دستام خالیه ، آسمونم آبیه
من همیشه خوشالم ، زندگیم چون عالیه
شب تا صبح من بیدارم ، همه میگن که بی عارم
زندگی‌ به کاممه ، چون من یه مرد خوشالم
[ x2 ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 9,944
  • بازدید سال : 75,926
  • بازدید کلی : 2,028,404
  • کدهای اختصاصی