loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 886 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (1)

 

راحتو بی دردوسر کناره تو
با منیو من در اختیاره تو
با همیم تویه تمومه لحظه ها
خوابایه خوب دیده دنیا واسه ما
واسم آهنگه ملایم میزاری
زیره لب بهم میگی دوسم داری
وقته شام شمع هارو روشن میکنی
پیرهنی که دوست دارم تن میکنی
تویه آغوشی که تسلیمه منه منه
حسه تنده نفس هاتو دوست دارم
سر گذاشتم رویه بالش افتادم
به هوایه تو و با تو دوست دارم
من ازت چیزه زیادی نمیخوام
خیلی ساده با دلت کنار میام
مثله آسمونو اون ستاره هاش
به تو وابسته شدم یواش یواش

وقتی هر کسی باهات حرف میزنه
باز نگاهت زیره چشمی به منه
تو رو بیشتر از همیشه دوست دارم
تو رو تا اینجا که میشه دوست دارم
تویه آغوشی که تسلیمه منه منه
حسه تنده نفس هاتو دوست دارم
سر گذاشتم رویه بالش افتادم
به هوایه تو و با تو دوست دارم
من ازت چیزه زیادی نمیخوام
خیلی ساده با دلت کنار میام
مثله آسمونو اون ستاره هاش
به تو وابسته شدم یواش یواش

 

منبع=لیریکس98

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط GiUxTloJBo در تاریخ 1392/03/20 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

This is way more helpful than aynthnig else I've looked at.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,544
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,093
  • بازدید ماه : 9,333
  • بازدید سال : 75,315
  • بازدید کلی : 2,027,793
  • کدهای اختصاصی