loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1056 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (2)

 

متن آهنگ از بوسه تا عشق

اِی دنیا چرا شد نصیب من جدایی؟!
اِی دنیا
آخه این دلم داره خدایی
گریه شده کارم
آه
این شبها
چرا ساکتی و بی صدایی
با اینکه تو لت نمونده جای خالی
تقدیر من اینه
آه
.
.
بدون همه دنیامی بی تو نمی تونم
تو نزار این دل
بمیره بی تو آروم آروم
از چشام بخون که بی تو
این دلم آروم نداره
از اون چشات می خونم که دوستم داری
عشق من
.
.
.
بدون همه دنیامی بی تو نمی تونم
تو نزار این دل
بمیره بی تو آروم آروم
از چشام بخون که بی تو
این دلم آروم.نداره
از اون چشات می خونم که دوستم داری
عشق من

اِی دنیا چرا شد نصیب من جدایی؟!
اِی دنیا
آخه این دلم داره خدایی
گریه شده کارم
آه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهام در تاریخ 1392/10/08 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط الهام در تاریخ 1392/10/08 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1811
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 376
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,166
  • بازدید ماه : 6,406
  • بازدید سال : 72,388
  • بازدید کلی : 2,024,866
  • کدهای اختصاصی