loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 709 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هنوز جوجه ای تو ، چرا بکوبم رو سرت پرچم هر چند
کارِ حرفه ای نداری تو ۱۰ تا دونه سر جمع بدبخت
نمی رم پایین با این که میدونم امتحان کردی ۱۰۰ جور ترفند
جوجه ها می خوابن زیرم ، هر روز ، هر شب
ولی راهِ نُفوذ نداره قلبم
ملت مغزارو صافُ ساده میدم من
نمیدونه خوردهِ شیشه دارم بی جنبم
یکمی شعرُ با تاخیر زدم گیجم من
هُوله محورِ خودم فقط می چرخم
میاد سمتم نمی دونه بی رحمم
نمی دونن دارن دنباله چی می گردن
فکر کردن از اون داستانای سیخم من
چند ساعته چسبیدم دارم می خندم
ندیده رو کمرم کشیده گرافیتی
یادم نمیاد ولی همون یه جا دیدیم
تا صبح یه نفس صدا میدیم
سخته ساختن با این شخصیتِ میکانیکی

اینطوریا نیست که فکر می کنی
ما از اون اورجینالاشیم تو فِیِکِ حاجی
بریز سلامتی جمع ، بالا بره پیکا
چون شارلاتان اومده با Left Right
باربیات همه سوپرایز شدن
پس حرفِ مُفت نزنُ دلارا رو بشمار
کلات کَج کفشُ دستبند جیشات ست با یه گردنبند
منو می خوای خُب شرمندم رفتم ولی قول میدم برگردم
دستِ تو دیدم بُردی بالا Left Rightی باش توهم از اون اورجینالاش
همونی که تا میرسه میاد دورش دافاش
همونایی که داری میزنی دو پیک باهاش
بیا ، باز بریز هست جا واسِ شاتا
وقتی با منی باید باز باشه چشات

خُب ، Left Right
شارلاتان
تنبه ۱۰

۶ قطعه عکسو یه صدایِ خوب
چندتا لباسِ لوکو یه عالمه پول
پشافورد میخواد با دوتا دافه بور
شرایطِ عضویت Left Right
هر شب با یه مارتینی بالاییم
الان کجاییم بگو ماردید هاوایی
Left Right دیگه همه جوره خاصیم
حرف Lefto نزن همه جا که جاش نیست

مرکز ریکورد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,531
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,080
  • بازدید ماه : 9,320
  • بازدید سال : 75,302
  • بازدید کلی : 2,027,780
  • کدهای اختصاصی