loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1050 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

(ورس)

قصه عجیب و غریب منو از من بپرس // مرگ با  ضریب صدو از من بپرس

داری شب های خیلی خوبی توی زندگیت // رنگ شب های بد و از من بپرس 
اتفاقات عجیب و از من بپرس // خنده با طعم جدیدو از من بپرس 
درد من و تو فقط گرسنگی نیست / حس یه درد شدیدو از من بپرس 
اشکهات خرج لحظات تنهایی هاته / هر کسی به قدر خودش تنهایی داره 
بهرام بیشتر از خودش تنها شد آره // طعم خوب تنهایی رو از من بپرس 
گرمی تو..از گرمی نور خورشید // کلی کتاب و ورق داری تو کوله پشتیت 
کلی گل خوشگل توی باغچه خونت / رنگ گلهای قالی رو از من بپرس 
دلم پاکه مثل حس تو دل یه خدشه / دقیقا مثل پاکیه دل یه بچه 
هر کاری میکنم که عقده هام کم شه // تلاش های بی اثرو از من بپرس 
زندگی روی باور رو از من بپرس // سوته غلط داورو از من بپرس 
میدونم که خیلی وقته که اشک نریختی // ولی رنگ اشکهای مادرو از من بپرس 
درد یه زخم عمیقو از من بپرس // جنس آدم کثیفو از من بپرس 
درد حضرت مسیح و معماهای عجیب و فرق جدید و قدیمو از من بپرس 
گل هایی که میشه چیدو از من بپرس // حرمت ریش سفیدو از من بپرس 
میدونم که چشم تو هم خیلی چیزها دیده // ولی چیزی که نمیشه دیدو از من بپرس 
از من بپرس...از من بپرس......از من بپرس 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,577
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,126
  • بازدید ماه : 9,366
  • بازدید سال : 75,348
  • بازدید کلی : 2,027,826
  • کدهای اختصاصی