loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 767 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

من با تو مشکل ندارم تو شکر خانوممی

مهاله با تو بلرزه دلم حتی یکمی

من با تو مشکل ندارم تو شکر خانوممی

مهاله با تو بلرزه دلم حتی یکمی

دوتا چشمامو میبندیم میام هرجا که بری

جز دلتو پیدا میشه مگه جای بهتری

دوتا چشمامو میبندیم میام هرجا که بری

جز دلتو پیدا میشه مگه جای بهتری

لالالای لای لالالای لای اوه اوه اوه

لالالای لای لالالای لای

من با تو مشکل ندارم تو شکر خانوممی

مهاله با تو بلرزه دلم حتی یکمی

من با تو مشکل ندارم تو شکر خانوممی

مهاله با تو بلرزه دلم حتی یکمی

لالالای لای لالالای لای اوه اوه اوه

لالالای لای لالالای لای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 9,490
  • بازدید سال : 75,472
  • بازدید کلی : 2,027,950
  • کدهای اختصاصی