loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 978 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)

(ورس1)
مث من باش و بار و بشکون قانون هارو   /    مثل منی پس عشق خ*ا*یه هارو.
رد بده که اشتهای مارو هیشکی نداره خدا اشتباهی جارو  /  نداده به کسی نه چیمیگی تو جدیدن
چی زدی که فک میکنی شدی الان شیبه من  /  پنجا چندی میشینی‌ بام
پَ بپا نرینی که برینی من سیمامو گای*دم   /  میدونی دنیا جنگه رنگی نیس
چُل باشی میره رو مغزت سنگینیش  /  سوخت میدی میبینی باختی شکی نیس
پَ تو یاد بگیر نگیری جو فردینی  /  تو شب و دیدی منم اینجا پاکی
صبح ، چشما بس که چاقیده  /  خب ، خط شدن رو صورت و باز بیداریم
ک***.اره پَ اونی که خوابیده

(کروس)
گیریم گنده باشی میخوری به در دیوار  /  یا که میره بهت ته سیگار
روی آسفالت نمیبینم رد پاتو پس  /  نمیمونه دیگه حرفی بات

(ورس2)
شبا لای هم صبا کنده میشیم  /  به هم میایم ولی مال هم نیمشیم
تو یه بدی یو منم در رو ام  /  فکر منی منم فکر تو و جیبت هر دو ام
شاکی نشو اگه نکنم خو تو میکنی به جام  /  اینور پَروپا کا ا میسوزن با کو*ه گهی یه جا !!
نده معرفتی ، ما خودمون 3تا برادریم  /  شهردار و سردارو یکی فاز تراوری..
همه رفیقامم دورم واستادن  /  نشو صمیمی بام اگه 2بار بات دست دادم
دفع بد هم اگه من و دیدی نمالی هیچی‌ لاش  /  نزدیک نیا از اون دورا تماشاچی باش
اینجا مدلشِ یه شبایی ولیییی  /  نمیدونی قاطی اینا بمونی یا بری
لزجا و جوبییا ، کمری بوبیا  /  یا اونی که سوما رو بسته بازو رو بیاد


(کروس)
گیریم گنده باشی میخوری به در دیوار  /  یا که میره بهت ته سیگار
روی آسفالت نمیبینم رد پاتو پس  /  نمیمونه دیگه حرفی بات


(ورس3)
حالا بِم بگو بلدی چی!  /  لا*شی باز شدی هوَل چیم!
بگو کوچیکه ی من و میخوای  /  یا لب شیشه ای لول و روی کمره چیل
ببین خوشگله تو که من و ندیدی  /  به من نمیخوری اخه خا*مال قدیمی
واسه تو که جای لای ما بپری نی  /  پَ گندت و بیار هرچند اونم واسم عنی نیست
صدای موزیک و ادمای لــشِ پَلوم.  /  میگه که اتیش کن صدات و توی گلــو
به فال نیم بگیــر اتفاق بدو  /  تو من و دوست داری منم رختخابو شب و با تو
صدای لب و با توف ، اتاق و در با قفل  /  من و تو و صبح صورتکه نمه با پف
توری کویری با همه بلدیات  /  که میخای اینو نکشیده بدی بغلییات
گیریم گنده باشی میخوری به در دیوار  /  یا که میره بهت ته سیگار
روی آسفالت نمیبینم رد پاتو پس  /  نمیمونه دیگه حرفی بات

میکشیم این شیزولا رو جوری با بینی
که برینن این موگلای باب مارلینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,530
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,079
  • بازدید ماه : 9,319
  • بازدید سال : 75,301
  • بازدید کلی : 2,027,779
  • کدهای اختصاصی