loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 892 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

جز تو نمی تونم به کسی فکر کنم من

دوست دارمت انگار عاشقت شدم من

اون چشم سیاهت من مات نکاهت

منو دیونه کرده اون صورت ماهت

من از خدا خودت رو میخوام

اره میخوامو کوتاه نمیام

مهاله هیچ کسی جای تو به دل من بشینه

حالا بستگی دار به تو دلم بدجوری عاشق تو

قلبم میزنه واسه تو تون تون توی سینه

مجزوب نکاتم وقتی که باهاتم

من دوست دارم حتی دیونگیاتم

بی تو من میدونم تاقت نمیارم

واسه اینه از عشقت دست ور نیمدارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 548
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 548
  • بازدید ماه : 10,034
  • بازدید سال : 76,016
  • بازدید کلی : 2,028,494
  • کدهای اختصاصی