loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 628 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

(پيشرو-2بار)
مي باره از چشاي ابريم اشك برفي 


يه چيكه به من ميگه ديگه خنده تعطيل 
يه جنگي بالاتر از جنگ شمشيري كه 
ميگه تعطيله ديگه زنگ تفريح 


(پیشرو) 
رضا بخون با حس الان وايسا جلو آينه 
رضا ببين دنياي ناكسو دوباره چارچشم 
من همونيم كه بودم تو خيابونا با كش 
پسري كه نميخواستنش دست بكنه تو وايتكس 
اگه آش زندگي رو تهديد ميكنه به ماشه 
اگه پاشه من پا شدم بسه طعنه باشه
چون رفته هفته هاي ذجر و نحس بد سابق 
من زندم پس بذار تا ابد حرف بزنه صامت 
اينبار اسب سر تاجره كه دست بسر خوانه 
خيلي وقته اگه ساكت چون خنده كرده صادق 
پسر ، رضا تو خونش نداره تاب و سرسره 
تا اينجا هم اومده تا عقده هاتو پر كنه 
مشكلاتو قفل كنه همون جايي كه هستش 
پشتكارت گم شده هنوز جاريه وقتش 
من كمكت مي كنم و مي شه آويز مغزت 
راه حلّو بهت ميگم چون من حاليمه بچه 


(پيشرو-2بار)
مي باره از چشاي ابريم اشك برفي 
يه چيكه به من ميگه ديگه خنده تعطيل 
يه جنگي بالاتر از جنگ شمشيري كه 
ميگه تعطيله ديگه زنگ تفريح 


(هیچکس) 
ببین من با پوتین بزرگ شدمو کلاه بوده سرم 
رفيق تنهاييهامم خدا بوده فقط 
دلم از كف خيابون هم آسفالتتره با لطافت و نرمي ام آشنام 
نه كه بد باشم نه اينم فكر بقيست 
همه فكر ميكنن آدم خوبه شكل پري است 
من غول ديدم خوب ديدم آدم خوبايي كه خيلي وقته بو ميدن 
ولي يا قايم شو پشت به پول و من خوش به زور 
ميمونم تا چركاي دلم خشك شه زود 
هيچ وقت سنگي برنداشتم كه نتونم پرت كنم 
رو پاهام وايسادم و الانم مرد شدم 
مردم بهم ياد دادن اعتمادو جلب كنم 
شايد خوشايند نيست ولي حقيقت داره 
تعجب نكن اگه يكي شبيه من باشه 


(پيشرو-2بار)
مي باره از چشاي ابريم اشك برفي 
يه چيكه به من ميگه ديگه خنده تعطيل 
يه جنگي بالاتر از جنگ شمشيري كه 
ميگه تعطيله ديگه زنگ تفريح 


(پیشرو) 
من رضا ناصري ام متولد دهه ي شصتم 
اونيكه ميخواد بگه شب بيرون از حلقه ترس 
از حلقه ي من استفاده كن در حد يه گنج 
مسئله ي من اينه بسه تبصره ي رنج 
زجر روح هست پدرت تو سپرديش دست اون 
مياد و غرق پول ميكنت تا بشي محو اون 
ولي كله پوكي بيش نميشي بچه جون 
بگو شباهتت با بابا چيه جز رنگ خون؟ 
ديگه هرچي بود بذاريم واسه فرداهاي ديگه 
ميخوام از الان بكشي بيرون از باباي پيرت 
چون واس رسيدن به خواسته هات دود تنها مانع ميشه 
تو تنها ميشي تا بفهمي زمان مال كيه و اين حرفا واسه چيه؟ 
تازه اشك و ناله ميشه ميشه اون موقع ميخواي داد بزني از بالاي ايفل 
ولي چون كه نزايبي پولي كرده پارو تا روي سينه
برو بالاي باغچه و بيا تا هفته هاي ديگه


(پيشرو-2بار)
مي باره از چشاي ابريم اشك برفي 

يه چيكه به من ميگه ديگه خنده تعطيل 
يه جنگي بالاتر از جنگ شمشيري كه 

ميگه تعطيله ديگه زنگ تفريح

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 541
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 541
  • بازدید ماه : 10,027
  • بازدید سال : 76,009
  • بازدید کلی : 2,028,487
  • کدهای اختصاصی