loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 2073 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (2)


ورس 1 [ متافیت ]:

یه نقاشی بکش از روزایی که رفت // یه اتاق تاریک با یه طناب از رو سقف

بکش ، پدری که نفس بریده // ولی پسرش میره به سمت هدف طوری که
انگار آسمون خدا پرچم براش // اون میره جلو حتی اگه دغدغه نذاشت
چون من پسری ام از جنس قلم // که قدم به قدم میرم به سمت هدف
نمیخوام باشم مثل گنده ای که گداست // یا تو جنگل باشم عین کنده ای که درازُ
بدردنخوره ، تقِ صدام میخوام به در بخوره // نشینم گوشۀ خونه فقط پدر بدوئه
حتی اگه حالم از وضعیت به هم بخوره ، اینا یه بحث نوئه // چشما همیشه به سمت توِ
اگه نمیرم مسجد نگو تقصیر کارم // من بوی سیگارُ به جوراب ترجیح دادم
جایی نمیرم که همه واسه تفریح خوابن // هنو کفشامو دوست دارم پس نیست کارم
زندگی منو مچاله کرده // دور ریخته قلبم دچار دردِ
ولی « حسین » همیشه با سلاح سردش // مینویسه میخونه با صداش تلخش


کروس [ جاستینا ]:
یه حس خاص دارم مثه حس "بادبادک" ، تو زمین بمون ولی من همیشه آزادم
دیگه دستام ، خالیه همه حرفام ، بوی تاریکی میده ولی هنوز سرپام
[ x2 ]


ورس 2 [ متافیت ]:
نه به کسی دل دادیم نه لا پاش گذاشتیم // نه کسی رو قِل دادیم نه باهاشم آشتی
نکردیم نفهمی کردیم و خیره // به شبی که میده بوی حرفای تیره
من از منت جاده تو خاکی میرم // دیدم ، اون رفیقا که لاشی میشن
امسال عینهو سال دیگه است // تو منتظری واس یه سال بی نقص
عید نوروزِ کجایی مشتی؟! // هنوز نشستی کناره بخاری نفتی؟!
نونای هفته پیشُ سوخاری کردی // هفت سینِ تو چیدی با سین های کشکی
هنوز که هنوزِ از خانواده دوریم // امسال دوباره با راهیان نوری
سیزده بدرُ توی شلمچه خوبی // یا میخوای بالا پشت بوم خونت بمونی
چهار دیواری اختیاری داری پسر // یا یکی پشت بوم میگرده با کلاه سبز
نورِ قرمز ماشین شده نماد ترس // تنها راهی که بلدی بگی خدایی هس
زندگی خیلی عن و شل و ولِ // بیخیال بابا تهش یه چی بکن بره
من خودمم ندارم واسه خودم حوصله // میخوام دلم تو این خراب شده گم بشه
فک میکنی درازُ رو به قبله ای ، نه؟! // ولی تخمتِ هنوز زنده ای ، مرد
دارم راه میرم توی خیابونای شهر // باید زندگی رو بکنم تا خالی بشم

کروس [ جاستینا ]:
یه حس خاص دارم مثه حس "بادبادک" ، تو زمین بمون ولی من همیشه آزادم
دیگه دستام ، خالیه همه حرفام ، بوی تاریکی میده ولی هنوز سرپام
[ x2 ]

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط katty در تاریخ 1392/10/11 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکمیسیییییییییییییییییییی

این نظر توسط shakiba در تاریخ 1392/07/01 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

niceشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,579
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,128
  • بازدید ماه : 9,368
  • بازدید سال : 75,350
  • بازدید کلی : 2,027,828
  • کدهای اختصاصی