loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 923 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

 

چقدر از ساحل ِ چشمات دورم دلم آشوبه و دستام سرده
شب به زیبایی دریا میشه
اگه عشقم به دلت برگرده
تا به دستاي تو عادت کردم تورو غصه ها ازم دزديدن
خيلي طوفانی ِ دريا امشب
مگه موجا تورو با کي ديدن
من ازت دورم و حالم خوش نيست بي هوا تا ته دريا ميرم
بهتره به فکر من باشي که
دارم از نديدنت ميميرم

تو که پشت ِ من و خالی کردی تو یه لحظه از نفس افتادم
خوش بحالت که هنوزم خوبی
من که زندگیم و از دست دادم
خوش بحالت که دلت اینجا نیست.خوش بحالت که خوشی با اونو
مثل ِ من دوره نکردی هرشب
خاطرات ِ لب ِ دریامون و

تا به دستاي تو عادت کردم تورو غصه ها ازم دزديدن
خيلي طوفانی ِ.دريا امشب
مگه موجا تورو با کي ديدن
من ازت دورم و حالم خوش نيست بي هوا تا ته دريا ميرم
بهتره به فکر من باشي که
دارم از نديدنت ميميرم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزبلاگ در تاریخ 1392/03/06 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

با سلام رزبلاگ با ارائه کردن کنترل پنل جدید و آزمایشی خود سعی در ارتقاع سیستم بروزتر و کاربرپسندتر نسبت به گذشته داشته و دارد . تمام پنل های جید و تازه ساخته شده دارای نقایصی هستند که سرور رزبلاگ سعی در حل مشکل ایجاد شده دارد لذا تقاضا می شود نسبت به ثبت سایت خود در رزبلاگ اقدام نماییید . شما میتوانید از طریق لینک زیر به حل مشکل سایت خود اقدام نمایید و رزبلاگ را در حل این مشکل کمک نمایید . با تشکر مدیریت رزبلاگ
http://server1.rozblog.com/page/login.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 328
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,180
  • بازدید ماه : 7,420
  • بازدید سال : 73,402
  • بازدید کلی : 2,025,880
  • کدهای اختصاصی