loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1366 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (1)

ببین اینجا اوضاش از پارک دایناسور ها هم بد تره ها 


فاز بد نده حوصله ندارم بابا.بدو بابا بدو دنبال بازیت 

کروس : 
تو خیابون پر پلیس آجیر قرمز میبینی در میری پیس لاشخور نباش.ما همیشه تو خیابون با آدمای لاشخور درگیریم پس لاشخور نباش 

ورس 1 اوج
داش حوصله کمش دارایه حس پیرمرد من میخوام گنده شم تو رپ مسه هیچکس 
پیشرفت میکنم خوب چون که بیستم شیکتر هر روز میشن کلماتم هه .تلفاتم پشت همن مسئله فقط نشونم دنبال جنگی خوب توف به لنت 
عقده همش تو دلم پر پر 
من رو کاغذ خالی میکنم تو روی خودت .بوی ... کله خیابون برداشت خوبه توبه کنم چون که زیاد بوده افکار من با قلم کاغذ همه اینا تریپ دارم ولی تو تو مواد میری قیری ویری 
گیری بکش از ما بیرون بینیم ما با مردم ارتباط داریم پیری میریش 
تو جوونی جونیت از دستش نده واسه واسه کشتن کمن یه ارتش کمه

بقیه در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/04/17 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

ان توسایتت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 531
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 531
  • بازدید ماه : 10,017
  • بازدید سال : 75,999
  • بازدید کلی : 2,028,477
  • کدهای اختصاصی