loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 575 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

به تو گفتم، که تویی جفتم / نگرانیای منو تو حس میشه

 

وقتی نگام به نگاهه تو چفت میشن

 

با تو بودن همه بدیارو یادم برد/ وقتی دیدم تو هم بدی!، ماتم برد

 

دنیای غم و غصه ،عشق ورودیشه! / همیشه با عشقه که غم و غصه شروع میشه!

 

چشمام باز غرغه خوابن! / غرغه رویای تو من …!

 

از این خواب ، از این عشق / من میخوام تو باشی، نه ! نرو

 

عاشقم من

 

من عاشق میمونم، من با تو میمونم/ تا وقتی که هستم ، از عشقت میخونم

 

از تو، از تو، عاشقم من

 

من دیوونه میشم،وقتی تو نباشی

 

وقتی که با حرفات، عشقو تو میپاشی/وقتی که تو میری، با یه غریبه

 

حس میکنم اشکات ،انگار یه فریبه!

 

دیروز، افتاد این، دله خاکی دسته تو

 

امروز، خدا میدونه که با کی هستی تو!

 

حتی نخواستم منم از تو یه فرصت

 

بزار ، حالا که فرصت هست من از تو بپرسم

 

چرا ؟!، بگو، هرچی بگی میشنوم من

 

مگه اون چی داشتش بیشتر از من؟!

 

تو قول دادی، که با من باشی نه؟!

 

من ، منی که از هم پاشیدم

 

منی که با تو بودم، هر صبحو تا شب

 

حالا تنهام! ، انتظار داری با کی باشم؟

 

حالا یه سری ثانیه های بی نوسان

 

دارن میان و میرن و منو میدن عذاب!

 

تو گفتی ،قراره با من خوب بشی،بعد/رفتی و منم دفترتو بو کشیدم!

 

واسه همینه میبینی که از غصه خونم / غمت زده به اعماقه پوست و استخونم!

 

من دیوونه میشم ،وقتی تو نباشی

 

وقتی که با حرفات، عشقو تو میپاشی

 

وقتی که تو میری، با یه غریبه

 

حس میکنم اشکات ، انگار یه فریبه!

 

خداحافظ!!

 

و خیالت جمع

 

پشت سرت نمیگم که اون به من خیانت کرد!

 

به همه میگم، من واسه اون کم گذاشتم!

 

نمیگم که منو با یه کوهه غم گذاشت رفت

 

چرا ؟!،چون که نمخوام تو رو خرابت کنم!

 

تو کاری نکردی که من نخوام حلالت کنم!

 

فقط گفتی، از هرچی دروغه سیری

 

ولی دروغه میمونی!، حقیقت اینه که میری!!

 

آره برو!، و همونجا که میری بمون!

 

دوستت دارمی که بهم میگفتی، و تو میگی به اون!

 

امروز میفهمم که شاید تو حق داشتی!

 

منو تو از روز اول با هم فرق داشتیم

 

اصلاً نمیبینی چند روزه آتی باهاتم

 

چون تو از اونایی که دنباله مادیاتن!

 

و فهمیدنه این مسائل زوده برات

 

برو، جلو ضررو از هرجا بگیری سوده برات!

 

من، دیگه میخوابم و وقتی پاشم

 

باز خاطراتته جلو چشمم تا شب

 

خداحافظ و سلام تنهایی ها

 

از فردا هرجای دنیا که بره تنها میام!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,591
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,140
  • بازدید ماه : 9,380
  • بازدید سال : 75,362
  • بازدید کلی : 2,027,840
  • کدهای اختصاصی