loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1008 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ حلقه از پیمان امیدی

آهنگ و تنظیم : پیمان امیدی
ترانه ســــُرا : پیمان امیدی

 

متن آهنگ حلقه از پیمان امیدی | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ حلقه

 

واسه تو از راه دوری اومدم
مطمئنم که نمی کنی ردم
دوست دارم تو هم بیای پیشوازم
بگی دنیاتو واست می سازم
دوست دارم گل بهارم باشی
اگه قسمت بشه یارم باشی
حلقه تو آروم بذارم دستت
مطمئن شم و بدونم هستت

 

تورو میبینم همش توی خودم
واسه تو بیا ببین من چی شدم
دوست دارم پیش تو زیبا باشم
واسه تو مطلوب و دلخواه باشم
.واسه غصه ی تو دلداری شم
دوست دارم اونی که دوست داری شم
حلقه تو آروم بذارم دستت
مطمئن شم و بدونم هستت

 

دوست دارم پیش  تو تنها باشم
حلقه تو اروم بذارم دستت
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,605
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,154
  • بازدید ماه : 9,394
  • بازدید سال : 75,376
  • بازدید کلی : 2,027,854
  • کدهای اختصاصی