loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1879 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (1)

حسام

 : اينترو
داش بلن شين بياين اينا شاخ شدن ... فلان 
يه آهنگ بخونيم!!! 
هه هه هه هه ... 
هه هه ... 
حسام استپس 
بهرام 
دافر 
تيريپر 
گوش (هر دو) کن!!!!!!!!!!!!! 
گوش (توي گوش چپ)
گوش(توي گوش راست(
)
و به همين ترتيب (

حسام : 
تلاشتو بکن تا تو مافياي من شي / چون طرفدارمن همه دافياي وحشي 
هزاران زنداني دارم کشتارگاهم / به پا که زنداني نشي هشدار دادم 
من پشتکار دارم / بذا خوشحال باشن 
اونايي که فکر مي کنن از من هستن ســـــــــــــــــــر / بذا بگم منم دارم مرض در سر / پس مي کشم من همتونو نود در صد!! 
تو فک مي کني قوي اي چون رپ منو نديدي / تو تازه کار و جديديو تو فکر من پليدي 
تو نديدي قوي اي داري فک مي کني رقيبي / وسعت تو قطره آبيو وسعت ما کويري 
حسام مث يه ستاره رعد و برق زد / آسمونم با صدا من رع ... دو ... برق زد!!(به خاطر لحنشه(
يه وقت نزني تو پشت مافيا يه حرفي / چونکه پشت سرمن يه مافياي مخفي 

کروس : 
حرفايي که مي زنم ديس نيس /تو به دست برو بچسه من ميشي ريز ريز 
بايد بگم نمي توني کل کني با ما داداش چونکه کار شما الان مث ما ها بيس نيس 
هـــــــــــــو ... 

بهرام : 
من گندم جسماً باطناً ظاهراً / جوري مي خونم که همه وا برن ماهرم / توي کارم / مي دوني 6 سال مي گذره که روي کارم 
بذا از نقطه ي اوله حرفام شروع کنم به گفتن / که مخالف و طرفدار جميعاً بگرخن 
همه ي دافاي شما نظر به چشمک من دارن / شاخ بشي جات ميدم توي خشتک شلوارم 
کلم باد داره / مريضيه حاد داره /بازم فکر مي کني کشتن تو واسم کار داره؟ 
يجوري مي کشمت نشورتت غسالخونه / پليس بگه قاتل اين بابا قصاب بوده 
توي دل من راه نداره هيچ عامل مقدس / حرفام واسه امثال تو حامله کننده اس 
خون به چشمه /يجوري مي کشمت که فقط بتونه بشناستت دندون پزشکت 

کروس : 
حرفايي که مي زنم ديس نيس /تو به دست برو بچسه من ميشي ريز ريز 
بايد بگم نمي توني کل کني با ما داداش چونکه کار شما مث ما ها الان بيس نيس 
هـــــــــــــو ... 

دافر : 
تلاش می کنیم واسه ی پیشرفت رپ / شمام کار می کنین و ماها نیشخند به لب 
بذا بیشتر بگم / تا که بیشتر برن / دنبال کارو نذاریم که زیر دس بشن 
همه دنبال داف و تاج و تختن / پادشاه تاج و داد و در رفت 
سردارا سرباز افکار منن / اما ما علاف ابزار قلم 
نگرت میداریم چون رسمش اینه / هر کی میاد دنبال دستکش میره 
آخه سختش میشه بگه کار بوده قوی / تو تولید قافیه کارخونه زدیم 
طرفدارای من همه اغلب دافن / خوب حقمه اینجوری سرور باشم 
دافـــــــــر به زبونه رپی میگه / که ما یه سمتیم شما سمتی دیگه 

کروس : 
حرفايي که مي زنم ديس نيس /تو به دست برو بچسه من ميشي ريز ريز 
بايد بگم نمي توني کل کني با داداش چونکه کار شما مث ما ها الان بيس نيس 
هـــــــــــــو ... 

تیریپر : 
میخونم تا کسایی که شک دارن در کارم / همه خفه خون بگیرن من بازم حرف دارم 
الفاظم / اسرارم /اشعارم / هس بازم / صد سالم / در کارم سر باشم / حق دارم 
پرواز افکارم شیش هزار پاس / حتی پادشاه رپم جلوم میشه بازخواست 
آره سلاحی که دستمه میکروفونه پسر / هرکی میخواد گوشو تیز بکنه بگم 
تو این بازی بازم خودم طراح نقشم / از غرب اومدم تا اسباب شر شم 
فرق داره سبکم شخصاً تاکیید کنم / که من سردار رپم رسماً تثبیت شدم 
خودم نابغم تو کار میدونم درس میدم به تو / تا من اومدم با سه کلمه ترسیدن یهو 
به کل توصیه می کنم که تو رپکن نشی / چون تیریپر از کنارتون رد شد سریع 

کروس : 
حرفايي که مي زنم ديس نيس /تو به دست برو بچسه من ميشي ريز ريز 
بايد بگم نمي توني کل کني با داداش چونکه کار شما مث ما ها الان بيس نيس 

هـــــــــــــو...

 
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1393/03/17 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

پس دانلودش کو من الان دو روزه میخوام ای آهنگو دانلود کنم از این سایت به اون سایت از اون سایت به این سایت آدمو میگردونید خب میمیرید دانلودشم بذارید کنارش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,640
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,189
  • بازدید ماه : 9,429
  • بازدید سال : 75,411
  • بازدید کلی : 2,027,889
  • کدهای اختصاصی