loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1522 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (1)

 

ماه منی یار منی عمریه دلدار منی

تنها نمیزاری منو همیشه غم خوار منی

ماه منی یار منی عمریه دلدار منی

تنها نمیزاری منو همیشه غم خوار منی

گفتی با دیوونگیام با غصه هام سر میکنی

مرحم درد من میشی حرفامو باور میکنی

ترانه های عاشقا صدامو مدیون تو اَم

صاحب این خونه تویی همیشه مهمون تو اَم

ماه منی یار منی عمریه دلدار منی

تنها نمیزاری منو همیشه غم خوار منی

ماه منی یار منی عمریه دلدار منی

تنها نمیزاری منو همیشه غم خوار منی

من توی پس کوچه شهر اسیرم

میخوام سر راه نگات بمیرم

میخوام بباری روی خاک قلبم

تا زیر بارون تو جون بگیرم

تا زیر بارون تو جون بگیرم

گفتی با دیوونگیام با غصه هام سر میکنی

مرحم درد من میشی حرفامو باور میکنی

ترانه های عاشقا صدامو مدیون تو اَم

صاحب این خونه تویی همیشه مهمون تو اَم

ماه منی یار منی عمریه دلدار منی

تنها نمیزاری منو همیشه غم خوار منی

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1392/08/24 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

من این آهنگو خیلی دوس دارم خیلی شاد مخصوص رقصشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 648
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 10,134
  • بازدید سال : 76,116
  • بازدید کلی : 2,028,594
  • کدهای اختصاصی