loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 834 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

داداش وُلوم بده...

هیچکس،هیچکس،هیچکس...

گوش کن

توی مهمــــونی چشما رو بکس منه

لای دفتر خاطرات دافت عکس منه

بکس من میزنن مخ دافای تـــــو

منم میشکونم سریع شاخای تـــو

کی گفته بچه خوشگلا نمیشن لات

نمونه هاش کنارمن آریا میلاد

بکس من قلیون میچوقن بکس تو سیگار

بکس من به فکر عشقو حال بکس تو چیکار

توی مهمــونی میشینم یه گوشه

ازت آمارمو میگیرن میگی سروشـه

همون گوشه میشینم میزنم شات

بکسم دارن با دافات میرقصن شاد

تو کنار من میشینی فکر میکنی دُزت بالاست

واسه اینکه ضایع شیم وقتش حالاست

من تا حالا چندتا سِک رفتم بالا

یه نصفه واست میریزم میگم برو بالا یالّا

می پرسم گرفتت میگی بازم بریز

اما نمیدونی که واست کردم تیز

بعد از این لیوان میشه سیا واست چرا

میـــری که بری واسه ی استفراغ


ـ میگی سروش

ـ بکست کجان

ـ ســــروش

ـ بگو زودتر بیان

ـ ســــروش

ـ پس تو بگو که بکس تو بیان  اواو

ـ میگی سروش

ـ بکست کجان

ـ ســــروش

ـ بگو زودتر بیان

ـ ســــروش

ـ پس تو بگو که بکس تو بیان  اواو

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 603
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 603
  • بازدید ماه : 10,089
  • بازدید سال : 76,071
  • بازدید کلی : 2,028,549
  • کدهای اختصاصی