loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 672 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)

Ramin%20Bibak%20 %20Asheghooneh%20Dooset%20Daram آهنگ جدید رامین بی باک با نام عاشقونه دوست دارم
دلم می خواد همه ازت دور بشن

دلم میخواد فقط تو باشی با من

این همه عاشقونه دوست دارم

نمی خوام این حسو ازم  بگیرن



می خوام بدونی قلب من گیرته

عشقی که دارم به تو بی بهونست

مرتب زندگی وقتی باشی

دنیای من دنیای عاشقونست



میخوام نگاهت تنها مال من شه

می خوام فقط عاشق من بمونی

تموم زندگیت باشم و دیگه

یه لحظه هم بدون من نتونی...


♫♫♫

پر می کنم فکرمو با خیالت

چیزی به جز عشق تو تو سرم نیست

وقتی می بینمت کنارم هستی

انگاری خوابم توی باورم نیست

اونی که عاشقت میمونه منم

بدون تو زندگی سر نمی شه

جوری که فکرشم برات عجیبه

دوست دارم دوست دارم همیشه


میخوام نگاهت تنها مال من شه

می خوام فقط عاشق من بمونی

تموم زندگیت باشم و دیگه

یه لحظه هم بدون من نتونی...


♫♫♫




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,652
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,201
  • بازدید ماه : 9,441
  • بازدید سال : 75,423
  • بازدید کلی : 2,027,901
  • کدهای اختصاصی