loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 2032 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

تکست آهنگ زنجیر

ورس 1
جین , تونیک , زیاده / فندک زیره سیگارت
ادمن خیره به نیگاهت / تو مغزم دارم ...!
حتمی اینه / همینه نمیلرزه دستم
نه دیگه / بت آتو نمیدم که اصلا
من توتو دیدم , خوبو بی نقص , روم بودی مست
هنوز چندتا از لباسام بوتو میدن
تو این فیلم اگه بازیگری / من کارگردانشم
با این که دخترم خونست / میریزم بازم تا که مست بشی
حذف بشه Attitude / رو دود و اود برقصی
به من خیره بشی باز یکم دیگه / تا بیام نزدیکت
چون از تو دوره دورم باشم بم هنوز چسبیده زنجیرت

کروس 1
توی دامتم, من توی دامتم... منو تنها نذاار
توی رابطم ولی تو دامتم / انگار بی تو نمیتونم , انگار بی تو نمیتونم , انگار بی تو نمیتونم m من انگار بی تو نمیتونم , انگار بی تو نمیتونم

ورس 2
هر حرفش بیشتر با خشم / خوابید باز دیشب با اشک
دخترم ... چون واسش نمیزارم زیاد این شبا وقت
میکنم بیشتر قانش / که درگیره کارامم
کارامم درگیره تو و رفتاره بی شرمانت
با این یه رولو با این که گودو باریکه ... کمرت
قرمزه همیشه لبت ... Auto"Matik" E
ندیدم تا به حال / مغزمو داد به گا
با صدا پاشنه هات / اومدم پا به پات
بم گفتی سردمه / بم گفتی سر درد دارم
نمیتونم از کارات سر در آرررم
میچسبم بازم به سقف من طاقت ندارم
نزدی حدسم حتی که تو دامتم

کروس 2
توی دامتم / منو تنها نذار توی رابطم
ولی تو دامتم / انگار بی تو نمیتونم , انگار بی تو نمیتونم , انگار بی تو نمیتونم , انگار بی تو نمیتونم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

تکست آهنگ چکه چکه

ورس 1 - تهم
ببین چیکه چیکه آب میشن / شم ها وقته خوابیدن
فرداس اما بازی شب / طول میکشه تا دیر وقت
منم وقت برات نمیتون اصن بزارم / نگو حالت بده بازم
منم حالم بده واقعن / نشو لاقل سده راهم
من از اولم عادت داشتم آدم بده باشم
اگه بده نگرد با من / اگه بده برگرد آنن
اگه میخوای بشی گذشته میشم بدت سرگرم بازم
اگه نه بچسب به کامم / بخند به عالم
فقط بمون لاغرو لبخند بزن کنارم
اینا تو فکرمه و سکوتم ماله تو / چون نمیتونی بپری انگار سوزوندن بالتو

پایا
آه ...
نشستم کناره تو / میخوای باهات را بیام منم ندارم حالشو

کروس 1 - تهم
چیکه چیکه / قطره قطره
من آب میشم میریزم / وقتی از نگاهه غرقه خواهشت من میگریزم
چون که چیکه چیکه / قطره قطره
من آب میشم میریزم / وقتی از نگاهه غرقه خواهشت من میگریزم

ورس 2 - عرفان
چیکه چیکه دارم آب میشم / میگه که شیکه شیکه این غم های من
میگه سیکه سیکه این رفتار من / میشه تیکه تیکه این قلب واسه من
من سرد نیستم / ولی باهات نمیمونم میگی مرد نیستم
همینه ضرفه دو دقیقه سگ میشم / وگرنه بدی نیست تو رگ ریشم
ولی , دورم پره بده تحریک شم / وقتی اینا آویزونن از ریشم
وجدانم داد میزنه که تنبیه شم / ولی صداشون بلند تره کر میشم
صداشون بلنده و کر میشم
مست بکنمم از دست میرم / از هر بدی بشناسی بدتر میشم
تقصیر تو نیست عزیزم / آره من اینم
اصلا تقصیره تو نیست عزیزم , پس من میرم / نمیتونی بکنی تو زنجیرم

کروس 2 - تهم
چیکه چیکه / قطره قطره
من آب میشم میریزم / وقتی از نگاهه غرقه خواهشت من میگریزم
چون که چیکه چیکه / قطره قطره
من آب میشم میریزم / وقتی از نگاهه غرقه خواهشت من میگریزم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

تکست آهنگ فاصله
"The Distance"

لیلا:
You see the fame has effected you / And those people you call your crew
Soon you'll see I'm the only one / Who ever loved you for you
I keep on callin' and callin' / You won't connect with me darlin'
Can we go back to the start? / We were high on our love
And...
I love you.....baby I love you

تهم:
تو تو فکر من ، منم قفل رو بیت // هر چیزی رو میفهمم جز دوریت
موزیک صدا حرفای بچه ها // تو میبینی اما فکر میکنم جفت کوریم
حس میکنم میچسبم الان به سقف // یادم میره مهمی برام چقدر
میدونم داری زنگ میزنی فدات بشم // الان نمیتونم جواب بدم
هنوز زوده چون ، من خیلی قفلم // پلک و شونه هام هی میفتن
توام زنگ میزنی رگباری // میدونم نگران شدی خیلی دختر
نمیتونم اصلا" تمرکز کنم / تنفس شد سخت / دهن خشک و تلخ
میخواستم باهات حرف بزنم // اما لعنتی فکر تو تو سرم کشت و رفت

لیلا:
Cause I can’t find you anymore / Between these bottles of whiskey
And all the fortune and the fame / Seems like you don’t miss me
And you can't see me anymore / Behind the smoke of your cigarette
You left me here in the cold / Please say and release me

تهم:
جیغ طرفدارا ، باحاله کلی // دوست دارن منو با تارای صوتیم
آسانسور ما بالای برجیم // میگن بالاترم هست تا حالا که بردیم
مغزم با دست میده دورو نشون // باز دردامو فرو نشوند
دخترا عاشق من و گروهمون // نمیدونم صبح پا میشم با کدومشون
خیلی سخته بگم چقدر میخوامت // چون تو مستی میچسبه هر سیگارت
بهم تکست دادی گفتی توام مردی آخه؟ // فکر کردم حالا وقت زیاده
وقت هست بگم چقدر دوست دارم // اما هر شب یکی دستم سیگاره پر داد
سخته که بگم هنوز عاشقتم // چون هر شب مستم با شیواس( Chivas ) و کوک ( Coke ) یا
شیرازه اولد یا ، لیوان وودکا // « سینا » بهت قول داد ولی شرایط عوض شد و
دورتر شدم الان چقدر از تو و // کردم با رویام عوض تو رو
آره با رویام عوض تو رو // دورتر شدم الان چقدر از تو و
آره با رویام عوض تو رو...

لیلا:
And you can't see me anymore / Behind the smoke of your cigarette
You left me here in the cold / Please say and release me


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

تکست آهنگ طوطیا

اینترو
میدونم روزای خوب از این روزا دور ترن ... دور ترن ... دور ترن
باده خنک میزنه توی صورتم ... صورتم


ورس 1
گفتم نخور , گفتم نکن / دختر بشین و لطفا نرو
چرا پس میزنی تو دستمو؟ / ها؟... چرا پاک میکنی گذشتمو؟
گفتم زندگیت , خندیدی گفتی کوتاس / گفتم شانست بده بازم گفتی کو طاس ؟
پلک زدیو دیدی که هیچکی دورت نیست / انگار همش هالووینه چون هیچکی خودش نیست
انگار... زندگی میره تخته گاز / ببین لیوانا پرن , ببین شب دراز
ببین خورشید میره میاد شم به جاش / انگار سوته دلانه مجید نقشه ماست
انگار دوس داریم وقتی که توریه پاشون / بطریا , حوریا , تو ریه ها دود
تکرار کاره هر شبشونه / اکثرشونو میگی انگار طوطیه یارو
میپیچن بضیا بقیم تو پیچشن / اصلا مهم نیس واسشون چی میکشن
تا که صرفه ها صدا عجیب میده / هر چی که پول دارن یجا از جیب میره
ولی من نمیزارم از دسته درره / پرت نمیشم , نمی افتم تهه درره
شیشه پایین باده خنک تو صورتم / میرم با سرعت , میشم دور ازت
تو ام جایی نمیشنوی مثه این شعرو / میدونی که پره سورپرایزم مثه کیندرو "Kinder"
واسه ایناس که سینا هر روز مودی تره / پ دیگه بهم نگو تهم حتی اگه بودی تهش...

اوترو
باده خنک میزنه توی صورتم / میرم با سرعت میشم دور ازت


- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

تکست آهنگ بهترین راه مردن

تهم:

سرد شدم چون سخته ببینم تو بغلم میسوزی
همه چیز روشن تر...زندگی‌ قشنگ تر از من وقتی‌ دور شی‌
وقتی‌ شب شد...همه چیز سرد شد...من مثل الکل...گفتی‌ منو گرم کن
دختر الکلی‌...همیشه مست و گیج...هرطوری شده میخوای تحملم کنی‌
من دارم می‌کشمت باید ازم بگذری...باید بگذری شاید واقعا قسمت نیست
روزم چیزی نمونده تا به غروبش...بیا همچی‌ رو تموم کن با یه گلوله


(کروس)
چون این بهترین راه مردنه...راه مردن
بهترین راه مردنه...راه مردن
این بهترین راه مردنه...راه مردن
بهترین راه مردنه...راه مردن

کنار من...صدام بزن...با نگات بمن بگو هنوزم مثل قبلنیم
عزیزم گریه نکن ، عین من باش...گریه نکن ، حیف اشکات
عزیزم گریه نکن...عین من باش...

پایا :
خط شده کوک...چشما باز ، هنوز یه پلک نزدی ولی‌ شب شده صبح
دلت پره غمه رگت پره الکل سرخ...قهوه ترک
شاید ریه آروم شه و بس کنه سرفه...مغز پر *س شعر
با من خاطرهٔ خار داری از گل سرخت؟
بسمه خستم...از همه از دم...از نعشه کردن و زندگیه جدی رو مسخره کردن
یه برتّا دستت با یه باتل ویسکی...میگی‌ یا مال من باش...یا مال هیچکی
نه نمیگم کار تو بده...عزیزم ، این بهترین راه مردنه...

(کروس)
چون این بهترین راه مردنه...راه مردن
بهترین راه مردنه...راه مردن
این بهترین راه مردنه...راه مردن
بهترین راه مردنه...راه مردن


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

تکست آهنگ انتقال
"The Transition"


وقت هست که بگم هنوز دوست دارم / اما هر شب یکی دستم سیگاره پر داد
سخت بود بگم هنوز عاشقتم /چون هر شب تو مستی گذشت با شیواس و کوک 'chivaso coke'
شیرازه اولد یا ... لیوانه وودکا ... سینا بت قول داد ولی شرایط عوض شدو
دور تر شدم الان چقدر از تو / کردم با رویام عوض تورو
آره با رویام عوض تورو / آره با رویام عوض تورو
آره با رویام عوض تورو / آره با رویام عوض تورو
میخوام برگردی , میخوام برگردم / میدونم بد بودم و بد کردم
میخوام برگردی , میخوام برگردم / میخوام اون روزای خوب برگردن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 9,990
  • بازدید سال : 75,972
  • بازدید کلی : 2,028,450
  • کدهای اختصاصی