loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 722 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

اینترو:

 

میدونم که برای توهم پیش اومده ، خندهات درد داشته ، درد

ورس 1 (پیشرو)

 

رفیق حسودی نکن به تنهایی من // وقتی تو دنیای سگی فقط کم داریم یه قبر

دفتر شعرتم میشه نقاشی درد // بیا ببرمت به روزای جنجالیه من

رفیقامون برق دنیارو دیدنو کور شدن // مجبورم از خودم دیگه این جمعو دور کنم

خودمو خورد کنمو برم تا حال بغض // خودکارمو دربیارمو بشم تو واژه گم

رو همه ی کتابای قفسه خاکه // چیزی که برام مونده یه نفس پاکه

بابا بااونکه ازم دوری هستم به یادت // پسرت تازه در اومده از لجن کامل

یادمه آخرین بار که سرقبرت بودم // گریه میکردمو میگفتم از درد سر و روحم

وقتی رفتم از این مملکت تو زرد // چیزای زیادی دیدیدمو ذره ذره سوختم

تنها ، با طرفدارایی که مثه خوده من پرغمن // بارویاهای رنگارنگی که خیلیاشون مال ما نیستو ، رپ واسه ماها شده خطر

رپ پشت رپ ، یه ملیونم نمیفهمن // واسه اینکار لعنتی تو زندونم کشیدم درد

مردممون دیگه به میمونم نمیخندن // اگه کل دنیا جلوشون بسوزن یه بینندن

این جماعت از زندگیشون بگیرن درس // حرفای ما چرته بگی میگن شنیدم (؟)

دخترا و پسرا دنبال س*ک*س و مواد // همین چیزا میکنه معنی این شعرو محال

مادرپدرای فقیری که کار میکنن تا اینجوری با رویای بچه هاشون روبرو شن // مثه همه منتظر روز خوبن و کناره گرمای بخاریشون تو خونه موندن ، هـــــی

منتظر خبرای رادیو نشستن // تا شاید قهرماناشون بازیو ببرن

درگیر غذاشونو چایی و یه قندن // نمیخوان معنیه شب تاریکو بفهمن

 

کروس (پیشرو) :

 

اگه اومدی سرزدی به منو // خنده دیدی تو سرزمین من

بدون خنده ها ظاهر لحظهاست

تو نمیدونی هر دقیقه منو ما // چی میکشیم تو سرزمین یخ

نمیدونی چی میگذره تو قلب ما

 

ورس 2 (عرفان) :

 

شیش صبِ پیشونیمه از عرق خیس // پاشو پاشو بنویس بشه ورقه خیس

نه ، از سانسور خبری نیس // حتی اگه سرو بزنی با تبر تیز

سببه چیست // عوض مرحله زیست

مگه دل خوشو جیبت پر آزادی نیست // تا وقتی فکرت تو حبس باشه آزادی نیس

نسل سوختمونم برات آزاری نیستو // هی ، میگن موزیکامون بازاری نیس

آخه از جنس ما تو هیچ بازاری نیستو // مثه شعرامون کالایی نیس

چرا همه خوابن // آخه لالایی نیستو

بابایی نیست که ببرت بالای (؟) // اینجا شک میکنی که شاید بالایی نیس

برگ سبز (؟) به تپش نبضت // بیشتر دربیاری بیشتر بره رو قرضت

این زندگی نداره ارزش // عمری چاه میکنی و آب نمیده هرگز

اونجا میگن یادت رفت زبان فارسیت // اینجا یکی میبین تورو با (؟)

دنیا میرونه و مائم سوار تاکسی // انگار قول دادیم بریم هر راهی که راست نیست

لاشخورایی که رو تنشون یه روده راس نیست // چار فصل توی تیمت باشن یدونه پاس نیست

دنیای دیوانه که شده برامون عادی // چار تا هوس کثیف چار تا رویای مادی

همینه که کابوس میبینم // نابودم ، تو تابوت میشینم

خودکارمو میکُشم آروم میگیرم // خالی میشم باز جون میگیرم

نرم میکنه با دست و پنجه // اولین خاطرم سال شصت و پنجه

که سوختمو شعله خاموش نمیشه // حالا میسوزه هرکی خورشیدو آغوش بگیره (2بار)

 

کروس (پیشرو) :

 

اگه اومدی سرزدی به منو // خنده دیدی تو سرزمین من

بدون خنده ها ظاهر لحظهاست

تو نمیدونی هر دقیقه منو ما // چی میکشیم تو سرزمین یخ

نمیدونی چی میگذره تو قلب ما

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 621
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 621
  • بازدید ماه : 10,107
  • بازدید سال : 76,089
  • بازدید کلی : 2,028,567
  • کدهای اختصاصی