loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 522 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)

Mohammad.Yavari%20 %20Ehsas دانلود آهنگ جديد محمد ياوري و ماريانا به نام احساس

♫♫♫

همین امروز فهمیدم چه فرقی با هم داریم

همیشه عاشقت بودم تو هم خیلی دوسم داری

پا به پام که میرقصی من دیوونه تر میشم

تا آخر این دنیا فقط تو بمون پیشم


احساس من به تو زیباست

وای که چه نگاه تو گیراست

توی این شب پر ستاره

قلب تو واسه من دنیاست


♫♫♫

بگیر دستام محکم تر به رقصو با من همراه شو

واسه تکرار هر بوسه تو آغوش خودم جاشو

نگاتو خیلی دوست دارم نفس حبسه توی سینه

میرقصم پا به پای تو چقد این مستی شیرینه

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,662
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,211
  • بازدید ماه : 9,451
  • بازدید سال : 75,433
  • بازدید کلی : 2,027,911
  • کدهای اختصاصی