loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 859 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

(ورس1)
حالـــم بـــده ...
 ااانقدر بـــد دیدم دارم میشم ادم زده
حتی به چشای خودمم اعـــتماد ندارم
این زمونه نذاشته اعتقاد برا من
واقعییم ...
 به همین قانعمو تو فکر فردای واقعی تر

خوب من همینم که هستم ...
یه چی تو مایه های زمینم که خستم
به هر دری زدم خندیدم جنگیدم
تا اینکه بدخواهام نبینن شکستم
از ترس پشتی وا نمیــدم 
انقدر زوور نزن بت را نمیدم
زندگی گذشت و خوب و بد دیدم
کم نچشیدم داشی شور و تلخیشم
یه حس بم میگه بشاش تو توش
میگذرم میبندم چشام و روش
هه هه
میگذرم میبندم چشام و روش
هه هه


(ورس2)
دیگه ۳تاش جواب نمیده
 با این داستانا دنیا روی سرم خراب نمی شه
دیگه بیدار مغزم و حواسش هست تا ماهی تازه رو از آب بگیره
خرابه حالم تاریکی بعد صبح صبح بعد تاریکی
روی مخم اصلا عذابه واسم
مثل سهرابم و اصلا خوش نیست دلم
دلم میخواد بازم باشم خوشبین یکم
اصلا همینه که هست..
من از همون اولم توی وجودم نبوده زمینه ی ترس
نه نشده یه قدم هم پا پس بکشم
یه بارم نیومده خواب راحت به چشمم
من همینم همین همین که میبینی
همین که بعضی وقتا پای درد دلش میشینی
خوب حالام از بستن چشمام ندیدن قصدم 
 همینم که هستم...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 9,492
  • بازدید سال : 75,474
  • بازدید کلی : 2,027,952
  • کدهای اختصاصی